Invitation til et roligt yogaevent

feb 7, 2021

Invitation til et roligt yogaevent

Du har allerede skabt rammerne, købt drikkevarerne og forberedt dig. Du er klar til at skabe de bedste og mest rolige omgivelser for dine kunder, men du mangler dine eventdeltagere. En måde hvorpå du kan sende en invitation til dem helt uformelt og nemt fange deres opmærksomhed…

Tid, sted og omstændigheder

På en flyer kan du nemt få plads til det hele. Din flyer vil nemlig fungere ligesom en invitation overfor dine kunder. På din flyer kan du også nemt få plads til det hele og det vil ikke knibe med pladsen til tid, sted og omstændighederne bag dit event. Derfor er flyers et oplagt middel til at nå ud til din kunder. Din flyer kan også personliggøre, så kunderne ved, at det er dig, der står bag og samtidig udtrykke din tydelige balance, hvilket helt sikkert vil smitte af. Flyers er effektive, fordi de er nemme at hænge op på køleskabet eller på opslagstavlen. Og så har de ingen grænser for kreative elementer og sjove tekstelementer, billeder m.m.

 

HUSK det hele

Inden du får printet og produceret dine flyers i mange eksemplarer, er det vigtigt, at du får gået din flyer igennem. Særligt for tastefejl og stavfejl, fordi det fremstår bare lige en del mere professionelt, når sproget er fejlfrit. Dog er det ikke det eneste, at du skal være opmærksom på, hvorfor vi har lavet en huskeliste til dig herunder, som du kan bruge til at huske det hele:

  • IGEN: Korrekturlæsning er alfa og omega
  • Få dit logo på
  • Hav dit virksomhedsnavn stående tydeligt og gerne på begge sider
  • Skarpe farver er iøjefaldende, så lad vær med at vælge den sikre løsning og kun gå med stort og hvid.
  • Telefonnummer, adresse og tidspunkt
  • Hvordan man tilmelder sig (eller at man bare skal møde op)
  • Påklædning
  • …… og sidst men ikke mindst: Varighed

 

For nogle kan dette virke helt åndssvagt, at du skriver adressen og telefonnummeret på, fordi de som modtager din flyer er nogen, som du møder personligt på dine yoga-hold. Men det er faktisk heller ikke for deres skyld, at du skriver adressen og telefonnummer på. Det er nemlig til alle dem, som får din flyer i hånden af deres venner og familier. Disse skal ikke være i tvivl om, hvor de skal hen. Det er nemlig dem, som du gerne vil fange med din flyer. Dine faste deltagere til dine yoga-timer kender dig og hører dig snakke om arrangementet. Så de har helt styr på alle deltagerne. Og hvis du ønsker deltagere i alle aldre, særligt dem der er mødre og fædre, kommer og deltager, er det særligt vigtigt med varighed. Det er nemlig afgørende for, om de vil kunne læne sig tilbage og nyde det eller om de vil sidde og stresse over, at de skal hente børnene fra sport eller skole, fordi arrangementet tager længere tid end forventet.

 

Hvad er det en flyer kan?

Flyers og løsblade er helt særlige, fordi de er meget effektive midler til at reklamere. Du kan reklamere for din virksomhed generelt eller som i dette tilfælde, invitere til et arrangement. Det er også en billig måde at lave reklame – og det bedste ved dem er, at de ikke sådan lige bliver glemt. Flotte flyers husker man. Man gemmer dem endda og hænger dem op på opslagstavler og køleskabe. Hvis du gerne vil vide, hvor godt dine flyers har virket for netop dette arrangement, kan du med fordel tilføje en rabatkode eller lign på din flyer, som kunderne skal oplyse, når de tilmelder sig. På den måde kan du måle, hvorvidt dine flyers har virket. Det er smart, fordi så ved du, om du skal gøre det en anden gang eller ej.